HAAL MEER UIT SALESFORCE!

OOK HET SPOOR BIJSTER?

THINK MOBILE!

OSH helpt je met een professionele inzet van al je Salesforce oplossingen.


Door ons Remote Competence Center hebben wij namelijk alle Salesforce kennis op de vloer en kunnen we per vraag de juiste ICT-er inschakelen. Met OSH haal je ‘on demand’ een compleet en kundig team in huis. Zodat je ook je klantprocessen én je customer experience goed in kaart kunt brengen.

Jouw gids in het Salesforce Ecosysteem

Het zorgvuldig en optimaal inrichten van je Salesforce omgeving is een absolute must voor het verkrijgen van een soepel en gesmeerd salestraject. Maar dat is niet voldoende. Regelmatig constateren wij dat sales vaak niet weet wat er zich in het marketing traject allemaal heeft afgespeeld.

read more

It’s a jungle out there!

Je hebt Salesforce al een tijdje in gebruik. Tot ieders tevredenheid zelfs. Toch wringt er af en toe wat. Gebruik je wel álle functionaliteiten binnen het platform optimaal om je salesproces zo vloeiend mogelijk te laten lopen? Eigenlijk weet je dat niet zo goed.

read more

Haal meer uit je Salesforce CRM systeem

 

Waarmee kan OSH jouw organisatie nou precies helpen? Het antwoord daarop is eigenlijk vrij simpel. Namelijk álles dat te maken heeft met jullie gebruik van Salesforce. Misschien vind je dat een arrogante uitspraak. Maar we kunnen ‘m wel waarmaken.

OSH beschikt namelijk over een Salesforce Remote Competence Center. Alsof je een silo vol Salesforce-consultants binnen je bedrijf hebt. Met alle expertise-gebieden en ook nog eens spontaan ‘on demand’. En het allermooiste vinden wij eigenlijk dat je hiervoor niet vast zit aan torenhoge investeringen. Via OSH kun je gebruik maken van flexibele abonnementsvormen zodat je een volledige vrijheid houdt.

Salesforce Remote Competence Center

RCC

Heb je niet de luxe van een fulltime beheerder of heeft je overbelaste administrator juist geen tijd om updates zorgeloos te installeren? Dan kun je zo maar een tikkeltje nerveus worden van het configureren van Salesforce zonder een backup.

 

Gelukkig is er het Remote Competence Center van OSH. Zo ‘on demand’. Dus enorm flexibel als je:

 

  • Uitbreiding/back-up zoekt voor je bestaande interne salesforce applicatiebeheerder/ontwikkelaars
  • Pieken in capaciteit wil kunnen opvangen bij bijvoorbeeld nieuwe releases
  • Een gecommitteerde partner zoekt die snel issues kan aanpakken en oplossen zonder dagelijks onsite aanwezig te hoeven zijn
  • Kosten wil besparen op het beheer en onderhoud van je Salesforce platform

Customer Experience Consultancy

CX

Het internet staat 24/7 aan waardoor je klanten always ON zijn. Hoe fijn is het dan als je marketing, verkoop en service processen goed op elkaar aansluiten? Zodat je de customer journey goed in beeld hebt én je je klanten persoonlijk op maat kunt bedienen. Salesforce is hiervoor uitermate geschikt. Toch te lastig? Dan helpt OSH graag.

Wij helpen je als opdrachtgever je klantprocessen en oplossingen stap voor stap verder te professionaliseren.

 

Dit doen wij door het bieden van de volgende diensten:

 

  • Customer experience volwassenheids scans
  • Customer journey mappings
  • Advies en proces optimalisatie
  • Systeemingratie met mobile en eBusiness apps
  • Data discovery analyses, en klantdata profileringen
  • Marketing automation services

Third-party Apps Management

Apps

De Salesforce App Exchange biedt steeds meer third-party apps. Door apps, add-ons en modules slim in te zetten blijf je actueel, bied je je team de goeie tools en je klanten een relevante customer experience. Als je het Salesforce platform blijft innoveren, haal je het maximale uit je investering. OSH kan je hierbij een helder overzicht bieden.


Quick Implementation Package

QS

Zoek je specifiek naar een snelle inzet voor een enkele groep gebruikers zoals je salesteam? Kijk dan ’s naar ons QuickStart Implementation Package. Met hulp van OSH heb je je Salesforce omgeving heel snel ‘up & running’. Natuurlijk inclusief een uitgebreide rapportage en analyse zodat je salesteam direct kan acteren. Zo dan.

 

Belangrijkste voordelen:

  • Up and running binnen 3 weken
  • Begeleiding en expertise over de beste manier om Salesforce CRM te integreren met je bestaande bedrijfsprocessen ter voorkoming van kostbare fouten
  • Implementatie van best practices rond de bruikbaarheid en de kwaliteit van de gegevens
  • Rapportage en analyse die zichtbaarheid geven aan je belangrijkste business metrics

Werken bij OSH?

 

OSH heeft een doel. En dat doel hebben we bereikt als we ‘top of mind’ zijn op het moment dat er iemand ook maar dénkt aan Salesforce Consultancy. Wij willen namelijk de béste Salesforce Customer Experience Partner van Nederland zijn. Groeien is onze ambitie. Sluit je je aan?

Op dit moment zijn we op zoek naar de volgende professionals:

Heb je andere talenten die we bij OSH goed zouden kunnen gebruiken? Stuur dan een open sollicitatie.

Over OSH

 

Met OSH halen Salesforce klanten meer resultaat uit hun CRM systeem tegen substantieel lagere kosten. Wij geloven dat een project niet stopt met de oplevering van je CRM systeem, maar dat het dan pas begint. Maar de mankracht en kennis heb je niet altijd in huis en voor een project zijn de verbeteringen weer te klein.

OSH levert salesforce resources ‘on demand’. Of je nu een (tijdelijke) administrator nodig hebt, een consultant voor de piekmomenten of specifieke kennis voor de integratie van die ene App uit de App exchange. Met de voordelige abonnementen of gunstige fixed price tarieven heb je de flexibiliteit, expertise en resources onder handbereik. Neem vandaag nog contact op om te kijken hoe we jouw omgeving nog slimmer kunnen maken.


Arno Coevoet

Directeur, OSH

Contact met OSH?

Suikersilo West 28
1165 MP Halfweg
T +31 (0)20 5803 482

Contactpersoon: Arno Coevoet (arnocoevoet@osh.nl)

M +31 (0)6 81350255

  LinkedIn Company Page

OSH - Suikersilo-West

Heb je een afspraak op ons kantoor? Wij verwelkomen je graag op ons kantoor in de suikersilo’s van Sugarcity te Halfweg, in de regio Haarlem-Amsterdam.
Bereken hier je route!